elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under november 2014

Av Elin - 11 november 2014 09:07

Av Elin - 10 november 2014 09:58


  

Blogger Style: Sincerely Jules
 
 
 
 
  

Av Elin - 10 november 2014 09:43

 





Igår flyttade och fixade jag hela daaagen med hjälp av världens bästa pojkvän och fått iordning nästan allt här hemma, woho! Även om det blev ganska mysigt med våra möbler så tänker jag drömma om möblerna ovanför och låtsas att jag bodde i ett drömhus med massa vilda barockmöbler istället. SOME DAY







Nästan alla möbler kommer härifrån, vita spegeln är härifrån, ljuskronan härifrån och ungefär allting kostar vilda summor av pengar (gråter en tår).

 

 

 

 

 

 

  

Av Elin - 10 november 2014 09:34

Tomat- och fetaomelett

 2 portioner

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

375 kcal/portion















Måndag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingredienser












4 ägg

4 msk vatten

salt, peppar och strimlad basilika


1 msk rapsolja

75 g fetaost, max 25 %

2 skivade tomater

6 svarta oliver

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Servera med: blandad sallad





Garnera med: basilika














 
 

Gör så här








 


Vispa ihop äggen med vatten, salt, peppar och basilika. Hetta upp oljan i en stekpanna och häll ner omelettsmeten. Fös in kanterna efter hand så att smeten rinner ner i botten av pannan. Smula ner fetaost, lägg på tomater och oliver när smeten stelnat till hälften. Grädda klart men inte längre än att omeletten är krämig på ytan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Av Elin - 9 november 2014 19:10


 





Dom här glassarna är riktigt goa kan man lugnt säga alltså :-) och passar bra till efterrätt med , jag är så där för baileys, men glass med smak av baileys funkar bra för min del ;-) så dom här kommer vi att köpa hem fler gånger !








Av Elin - 9 november 2014 10:23



  

The Wow Factor: Statement Coats
 
 
 
 
  

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards