elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under november 2014

Av Elin - 1 november 2014 09:42


 





Nu så har November kommit till oss :-) den här helgen så är det alla helgons helg och då blir det bio med min bror och hans flickvän och så klart min pojkvän ;-) resten av den här månaden så blir det ganska lugnt förutom den 27 fram till den 30 november så ska vi till dreamhack med några polare till oss, samma helg som det är 1 advent med och nu så har jag börjat med nattpass på jobbet så då kommer jag inte att kunna va här inne på kvällarna så mycket kanske med mobilen men det händer ibland bara, men jag hinner och blogga innan jag går till jobbet på dagen, men det brukar jag göra oftast iallafall ;-) men så här ser den här månaden ut.








                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards