elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin - 30 januari 2015 11:37


 



Idag så har jag och mamma Elin vart ute på en liten promenad :-) så när jag kom ut så va det jättemycket snö ute kuuul ,  så då passade jag på att springa omkring hehe mamma tyckte att det va så där med snö idag ;-) nu så är vi inne igen så nu blir det mys resten av dagen här hemma, men ni får ha en trevlig helg .

 

 

 

 

 


Av Elin - 29 januari 2015 12:36






Idag så är det fredag för mig :-) och jag är nu ledig i 3 dagar skööönt , imorgon så ska jag städa lite och tvätta för på lördag så ska vi fira min födelsedag och då ska vi ut och äta med min morsa och hennes gubbe och min bror och hans flickvän så kanske min morsas bror ska följa med också :-) för på måndag så fyller jag år och jag blir 24 om någon undrar, så får jag se om dom på jobbet firar mig på måndag ;-) men annars i helgen så blir det lugnt i alla fall om inte min pappa har den orken att fira mig humm får la se vilket humör han är på eller om han ens bryr sig, för att det var så här föra året med han sa inte ens grattis till mig :-I men man ska komma ihåg hans födelsedagar samma med farsdag för om man inte gör det så blir han små grinig aja jag skiter i vilket om han ska va en dålig pappa så får han va det :-I men jag har ingen dålig morsa i alla fall samma med hennes gubbe och min bror och hans flickvän, som förut jag skickade en semla till min pappa och skickade ett sms och sa det och försökte nå han på mobilen 2 gånger med men inget svar fick jag sååå dåligt av han, jag försöker va snäll men inget får man tillbaka, men jag har börjat tröttna på han tåtalt kan man lugnt säga :-( det är så tråkigt att det ska behöva va så här !!! men ni får ha en fortsatt trevlig dag kram på er.






Av Elin - 29 januari 2015 12:18

Av Elin - 28 januari 2015 09:37

 




Det här är riktigt roligt tycker jag + snällt med ;-) idag morse så va jag snäll och gav bort ett semlogram till min bror , så jag hoppas att han har sett den en på sin fb :-) så att han hinner åka bort och hämta ut den.





    





Av Elin - 26 januari 2015 11:33

 



Jätte goda blev dom och det går att utesluta nutellan för då blir de bara jättegoda choklad muffins =D

 

 


 

 

Ingredienser



3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
1 krm salt
1 1/2 dl socker
125 g rumsvarmt margarin
1 dl kakao
2 ägg
1 msk vaniljsocker
1 1/2 dl mjölk
1/2 dl kesella
1 dl nutella

 


 

 

 

Gör så här




Sätt ugnen på 200 grader.
blanda vetemjöl, bakpulver och salt i en egen bunke.
Rör socker och margarin pösigt, blanda i kakao och vaniljsocker. Rör i ett ägg i taget.
häll sedan i mjölk och kesella, blanda allt till en jämn smet.
Fyll muffins formarna till 1/3 och klicka sedan i lite nutella och fyll sedan till 2/3 med smeten. grädda mitt i ugnen i ca 15 minuter.
 


 
 
 

 


Av Elin - 26 januari 2015 11:21

 

Av Elin - 24 januari 2015 15:14




Ja då har man kommit hem från ullared :-) det va nästan inget folk alls där idag skönt iallafall ;-) nu fram till 7 så blir det lugnt, sedan så ska vi ut på krogen med några polare till oss, men ni får ha en fortsatt trevlig helg.







Av Elin - 23 januari 2015 18:17

 




Här är lite bilder från idag när min sambo tatuerar sig hos Zoo Tattoo :-)  eller hur blev det snyggt .






                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards