elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin - 30 juni 2015 13:50

 

Av Elin - 30 juni 2015 12:12




Då har min andra klänning kommit :-D den här gången så blev det en svart/vitt randig long maxi dress, jag har en hel svart med silver guldiga nitar på också som jag har visat här på bloggen innan som kom för några veckor sedan, den klänningen är riktig snygg är den skönt tyg och allt, dom här klänningarna är gör sköna att ha på sommaren det kan kanske vara lite jobbigt att gå runt med tröjor hela tiden eller linnen med leggings det är min åsikt iallafall.  

 

 

 

 

 

Av Elin - 29 juni 2015 12:44

Av Elin - 26 juni 2015 14:51

 


Imorgon så drar jag och min sambo till mina föreldrar på orust över dagen :-) det kommer att bli riktigt mysigt sommar känsla och allt , vovvarna kommer att få följa med den här gången för att vi kommer att vara borta så länge över dagen och dom klarar sig inte själva så länge, för att vi hittade ingen som vi känner som har möjligen att passa dom små rovdjuren ;-) 

 

 



Av Elin - 26 juni 2015 14:36



Igår kväll så satt jag och min sambo och beställde lite saker från sidan wish :-D det är gör billigt där inne ska jag lova er, men det kan ta en månad innan man får sakerna som man har beställt ska jag också vana er för, men iallafall den här sidan finns på app till telefonen och hemsida men jag tycker det är lättast att beställa från appen, här är hemsidan wish.com och appen kan ni bara ladda ner från play butik eller vad ni har för något .



   

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards