elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under september 2014

Av Elin - 30 september 2014 15:17


  


Av Elin - 30 september 2014 12:20

 




Direktlänkar:  1  ♥  2  ♥  3  ♥  4  ♥  5  ♥  6  ♥  7

 

 

 

 

 

Av Elin - 30 september 2014 10:24


-
 
 
 
 
BYXOR - gina tricot  //  KOFTA - youheshe  //  T-SHIRT - netaporter  //  VÄSKA - mango  
HALSBAND - h&m  //  SKOR - converse  
 
 
 
 
 
 
 
Har ni sett att gina tricot har fått in dessa helt underbart fina och så sjukt sköna byxor !?
 
 
 
 
 
 
 

Av Elin - 30 september 2014 10:14

Auberginegratäng med tre ostar

2 portioner

 

 

 

 

445 kcal/portion







P18%

F46%

K35%

 

 

 

 

 

 

 

Tisdag

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingredienser








1 skivad aubergine, ca 350 g

salt och peppar


1 msk vetemjöl

2 msk olivolja

2 dl färdig pastasås

1 dl strimlade basilikablad

¼ kula mozzarella, 30 g 


30 g feta eller getost, max 26 %

1 skiva, 30 g surdegsbröd (helst dygnsgammalt)

2 msk hackad färsk timjan

1 liten skivad vitlöksklyfta

1 dl riven parmesanost, 30 g











Garnera med: basilika


Servera med: blandsallad och 2 bitar surdegsbröd à 30 g












Gör så här




 
 


Sätt ugnen på 225°. Strö salt på aubergineskivorna och låt dem ligga och vätska av sig ca 30 minuter. Skölj och torka av, peppra och pudra med mjöl. Stek i olja på båda sidor. Lägg hälften av aubergineskivorna i botten av en ugnsfast form, täck med en del av tomatsåsen, basilikan, mozzarellan och getosten. Fyll på med resten av aubergine, sås, basilika och ost. Mixa det smulade brödet med timjan, vitlök och parmesanost och strö blandningen i formen. Gratinera mitt i ugnen ca 20 minuter.

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Elin - 30 september 2014 10:13

Av Elin - 29 september 2014 12:21


   

Av Elin - 29 september 2014 11:14



 




 






Alltså när man kommer till sådan här sits så hatar jag det :-O för det är så svårt att välja F.A.N , ska man åka till dreamhack den 27 eller ska man åka till ullared den 29 det är frågan för att dreamhack håller på i 4 dagar från den 27 till den 30 november och ullared är den 29 november kanske, men jag tror jag får suga på den karamellen i några dagar





Vad tycker ni att jag ska göra ?

 

 

 

 


Av Elin - 29 september 2014 11:01




Jag satt inne på internet igår kväll och letade efter nytt smink när jag stötte på dessa produkter. Deborah Eyecolor Stick är en ögonskugga i penn-form. Konsistensen ska tydligen vara mjuk och krämig och den ska vara lätt att applicera. Är det någon av er som har testat dessa? Jag är nämligen sjukt sugen på att göra det! Om du har testat den, vad tyckte du? Höll den hela dagen? Är den verkligen lätt att applicera osv?
 
 
 
 
Ni hittar i alla fall produkterna HÄR om ni är sugna på att köpa.
 
 
 
 
 
 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards