elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2013

Av Elin - 31 december 2013 11:36

 


 


Av Elin - 31 december 2013 11:01


  

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar med bantningen, imorgon gäller det, jag kommer att börja krysa i kalendern här hemma, efter en vecka så kommer jag börja väga mig och se om jag har gott ner något, jag kommer att hålla på med detta fram till sommar så jag får se hur det blir efter det, men jag kommer ju inte hålla på med denna här dieten hela mitt liv efter jag har gott på den här så ska jag börja äta nyttigt och jag kommer att ta bort mycket av potatisen och såsen och börja äta fuldkornspasta mer och mycket sallad :-) men jag tar en sak i taget då tänker jag på dieten i första hand kan man säga. Jag säger det igen ni får ha en as trevlig nyår kram på er .

Av Elin - 31 december 2013 10:41

     


Got nytt år på er :-) idag så är det nyår så då blir det mycket party kan man säga, så här ser min dag ut idag först så ska vi iväg och handla och sedan så kommer vännerna senare ikväll så ska vi äta ihop efter det så ska vi iväg till en annan polare och festa :-) så här ser min dag ut idag men ni får ha en trevlig nyår kram på er 

Av Elin - 30 december 2013 13:07

 


Idag så har man as mycket att göra, först så ska jag städa hela lägenheten sedan så ska jag till jobbet och skriva på en sak , sedan så ska jag hem och tvätta och senare idag så jag till systembolaget och handla lite inför imorgon :-) ikväll så ska vi plocka ner lite julsaker till källaren, så här ser min dag ut idag kram på er .


Av Elin - 30 december 2013 11:09

 


 


Av Elin - 30 december 2013 11:07

 

Av Elin - 29 december 2013 10:39


 


Snart nyår:-) till nyår så kommer det några polare hit och hälsar på :-) så detta året så kommer vi va hemma på  nyår, vi har inte vart hemma på flera år, föra året så va vi hos några polare på fest året innan där så va vi hos andra polare, annat år så va vi hos mina föräldrar, så detta året så vill jag va hemma, så om någon vill komma så får dom det men det, men de gör det  iallafall :-D  så imorgon så ska jag städa och göra det snyggt här hemma .

Av Elin - 29 december 2013 10:26

 


 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards