elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 30 juli 2013 10:17


 

 


 Strumpans bror Gizmo på besök, va trött man kan va da han är en liten latis   







   
 





Av Elin - 30 juli 2013 10:10

 

Av Elin - 29 juli 2013 14:39

 




Halloj :-)




Nu så är det bara 2 veckor kvar tills jag och min sambo Daniel åker till turkiet alanya, det är riktigt nice och den 15 augusti 2 dagar innan vi åker så ska jag klippa mig igen :-) och så ska jag handla lite som vi ska ha på flyget, fast det kan jag gör den 16 istället alltså handla och kattvakt har vi fixat så det ända jag väntar på som ska bli klart det är Daniels pass som han ska göra imorgon efter när han har fått den så är allt klart :-) det enda jag ska göra det är att packa :-)





Mvh Elin


Av Elin - 29 juli 2013 14:32

 

Av Elin - 28 juli 2013 13:02

 

 

 

Gårdagens bilder när Strumpan och Ice lekte hela kvällen och busade    och jag och Camilla kolla på film   







 

Av Elin - 27 juli 2013 10:47





Vädret från Klart.se vi som hade tänkt att grilla idag   






 




Av Elin - 25 juli 2013 11:30



 



 







KICKS Body Care  köper du hos kicks.se

KICKS Body Care är en serie kroppsvårdsprodukter formulerade med vegetabiliska oljor och återfuktande ingredienser. Välj bland många olika dofter, från fräscha noter till söta.


 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards