elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 31 mars 2015 11:59



Här håller han på förfullt kan mam lugnt säga alltså ;-)



  

Av Elin - 30 mars 2015 12:17


 


Nyhet som smakar påskmust, citronmaräng och påsktoffee! Hahaha vad är det som händer alltså, den där smaken av påskmust nej tack låter as äckligt alltså :-O och jag äter inte godis längre jag har inte ätet godis på 8 veckor alltså 2 månader, och jag har inget sötsug längre kan jag lova er ;-)

 

 

 

 


Av Elin - 30 mars 2015 09:58



*Sovrummet*





*Hallen & Köket*

 

 


 

Av Elin - 30 mars 2015 09:42

 

Av Elin - 30 mars 2015 09:29


Något jag tänker inskaffa mig är en jumpsuit, det är så himla snyggt till både vardags och till fest – beror helt på vilka accessoarer man väljer att ha till. snygga skor och smycken till fest, slip ins och matchande väska till vardags. Jag funderar på den  svarta som är längst till höger  är inte den galet läcker? :) Love it!!

 

 

  

 

1 – LÄNK // 2 – LÄNK // 3 – LÄNK // 4 – LÄNK // 5 – LÄNK //  

 

 

  

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards