elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2015

Av Elin - 31 juli 2015 10:16

Romwe
 

Av Elin - 31 juli 2015 10:10

 

Av Elin - 30 juli 2015 17:23




Imorgon så blir det att ta en lunch med min kära pappa :-) så vi får se vart det blir någonstans, pappa får välja för en gång skull hehehe ;-) och på kvällen imorgon så blir det att mysa med min kära sambo med någon bra film och något gott att äta.





Av Elin - 29 juli 2015 16:04



Nu kan ni lyssna på radio på min blogg om ni vill det  :-D det är Mix Megapol Göteborg, ni hittar radion på vänster sida över Sök i bloggen.

 

 

 

 

Av Elin - 27 juli 2015 13:56

 


Igår så satt jag och kollade på resor igen hahaha att jag aldrig ge mig alltså ;-) :-P så igår så hittade jag billiga resor till Kreta alltså Grekland under 4000 kr och det är billigt som bara den :-D så nu funderar vi på att åka till Grekland istället för London och tar london nästa år istället, för att grekland var så lockande med och det är varmare där med, men vi får se vad vi kommer fram till snart, vi kommer ändå beställa resa i augusti månad så vi har ett tag kvar på att kolla runt.





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards