elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2014

Av Elin - 31 december 2014 11:46



Alla får ha en trevlig ny år , så hörs vi imorgon igen


Av Elin - 30 december 2014 13:26




Dagens lunch, idag så fixade jag mig ett par riktigt goda knäckebröds smörgåsar :-) till lunchen så blev det en skräckfilm. !







Av Elin - 29 december 2014 11:31

 

Av Elin - 28 december 2014 20:02




Jag verkligen älskar änglar :-) den här ängeln har min mamma gjort till mig i julklapp, hon har döpt den till skydds ängel eller hur är den fin :-)





Av Elin - 26 december 2014 15:47

 

  

Det här köpte jag på mellandagsrean i år :-) 2 ljuslyktor och en stor Plastmatta Linnea

70x180 cm Röd och 2 st silver/svarta kattskålar till Snuttan  





 




Av Elin - 25 december 2014 12:34

   




Igår så firade vi julafton hemma hos mig och min fästman Daniel, så då va min pappa och D0aniels pappa här, vi åt gott och kollade på kalle ankas jul och bara satt och tjötade :-) på lördag så kommer min kära mamma hit och hennes man Martin, dom kommer med julklappar och vi kommer att äta gott då med men ingen julmat. !






Av Elin - 24 december 2014 10:14

 




♥ ♥ Hoppas ni får en riktigt härlig julafton! Vi hörs igen imorgon! ♥ ♥

 

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards