elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 30 april 2013 14:24

 






Kan det inte bara bli sommar nån gång :-) börjar sakna sommaren, aja men den kommer la snart .

Av Elin - 30 april 2013 10:35




















Halloj :-)

 

 

 







Idag så är det valborgsafton    så jag har lite att göra idag innan man ska iväg på fest till exempel städa lite och tvätta och handla och lämna vovven hos killens pappa :-) men som sagt så är det valborgsafton, så vad ska ni göra idag ? hoppas att det är fint väder hela dan, men ni får ha en fin valborgsafton kram på er alla ta det lugnt med spriten i kväll     

 

 

 

Mvh Elin



Av Elin - 29 april 2013 19:02


 


  

 

 

 

Måndags Film

 

 

 

 

 

Holla II (2013)

 

 

The Lords of Salem (2012)

 

 

Would You Rather (2012)

 

 


Av Elin - 29 april 2013 14:53


 













Fia top Kortärmad topp med draperad rygg  149 SEK |   Strumpbyxa - OMG Transparenta strumpbyxor med bild på vardera ben, OMG och mustasch. 129,00 kr |   Kia keps rosa Kia keps i färgen rosa. Silverfärgade nitar framtill 249,00 kr |   Multipack wristwear 129 SEK |   RAW BLACK Örhängen 59:90 kr |   FRED PERRY W AUBREY 599:-

     

   

Av Elin - 29 april 2013 14:05







Halloj :-)

 

 

 





ja så här ser mina naglar ut nu eller hur snygga :-D jag blev skit nöjd, aja men nu är det måndag igen tråkigt på onsdag så är man ledig bara för att det är en röd dag och det är valborgsafton gööööött    och imorgon så ska man festa kuuuul :-D idag så blir det mycket film igen och bara ta det lugnt och städa lite :-) men ni får ha en fin måndag    









Mvh Elin

Av Elin - 28 april 2013 10:56


    




    Mamma älskar dej    Jag kommer alltid att finnas där för dej gubben du betyder allt för mig de vet du hjärtat     

Av Elin - 28 april 2013 09:24









Halloj:-)

 

 

 







Ja då va det söndag då :-) idag så ska jag fixa mina naglar klockan 3, sedan så ska jag träffa en polare men annars idag så blir det inte så mycket bara för att jag är så trött i fredags klippte jag mig och igår så va jag på bio och festa och idag så blir det naglar :-) imorgon så kommer nelly igen hit vovven som jag passa föra veckan så annars så händer det inte så mycket idag, men ni får ha en fin söndag.    













Mvh Elin


  

Av Elin - 27 april 2013 09:57




 

 

Halloj :-)

 

  



Idag så blir det bio fan va nice :-) vi ska se Iron Man 3 och efter det så ska vi ut och äta och dricka lite, innan allt idag så ska vi städa och lämna vår lilla vovve hos min killes pappa han ska passa honom  :-) imorgon så ska jag fixa mina naglar efter det så ska vi träffa en polare till oss vi ska passa deras vovvar i 9 dagar i sommar så vi ska prata om det och kanske ta en fika på det :-) men ni får ha en fin lördag.   













Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards