elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin - 28 februari 2015 12:52

 

Av Elin - 28 februari 2015 11:09



 

Av Elin - 28 februari 2015 11:06


 

 

Direktlänkar: Tshirt – Byxor – Kappa – Väska – Skor  







Av Elin - 27 februari 2015 15:29


Av Elin - 27 februari 2015 09:33

     




Idag så blev det lite förändring på gröten :-D jo jag tog en kiwi och skivade ner den och la de på gröten, det blev ganska gott faktiskt ska jag va ärlig men jag föredrar banan istället till gröten, men tyvärr så va bananerna slut här hemma så jag hade inget val att ta en kiwi men det va inget fel på det .







Av Elin - 26 februari 2015 10:06


 



lördag så hade jag och min Sambo tänkt att spela minigolf och äta middag ute på ett och samma ställe :-) de här stället ligger här i frölunda så det är nära och bra hehe :-D annars så är vi alltid  tvungna att åka in till stan för att äta på restaurang, visst det tar bara 20 min in men när vi har kommit in till stan så tar det 20 min till för att gå eller vänta på en spårvagnen, men ditt vi ska på lördag är ett nytt ställe så det är alltid kul att testa något nytt i frölunda ;-) 







Av Elin - 25 februari 2015 12:57

  

Untitled #2428

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards