elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under september 2013

Av Elin - 30 september 2013 12:35

 





 


Av Elin - 30 september 2013 12:29

 

Av Elin - 29 september 2013 12:00

 



Dom här blir vinterns skor :-) 

här hittar du dom -  zalando.se



 


Av Elin - 29 september 2013 10:02



   



- All Natural
- Naturlig källa för kalium
- NEJ hög majssirap
- Inga artificiella smaker eller färger
- Balanserad Biologisk Hydration Formel
- Innehåller alla fem viktiga elektrolyter

- magnesium, kalcium, kalium, natrium, och Chloride

 

 

 

Dom är as goda kan man säga :-) visst dom är lite väl dyra men men ibland får man ofra sig :-D

Av Elin - 29 september 2013 09:59

 





 


Av Elin - 29 september 2013 09:57

Av Elin - 27 september 2013 11:03

 







Av Elin - 27 september 2013 10:44

 



Då har vi fredag här igen:-) idag så ska jag och min sambo på kalas hos en av våra grannar, visst min kille har känt dom typ halva sitt liv men för mig så är dom bara grannar, så kommer de dit en person som jag värkligen inte gillar kan man säga, jag kan säga varför jag inte tycker om den personen men pallar inte prata om det min sambo vet varför, men jag tänker iallafall inte va där så länge . Men resten av helgen så blir det ganska lugnt tyvärr !!! så blir det ullared nästa helg.


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Skapa flashcards