elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin - 31 maj 2015 09:32

Av Elin - 31 maj 2015 09:24




 Idag så är det morsdag och för min del så blir det att vila och bara ta det lugnt, vi tänkte åka och köpa skor men vi orkar tyvärr inte idag :-( jag ska ringa min morsa sedan och gratta henne iallafall ;-)

 

 

 

 

Av Elin - 29 maj 2015 09:29

 


Hej alla dom glada idag så är det fredag :-) jag kom hem nyss från jobbet , nu så snart ska jag dra ner till frölunda torg och shoppa lite hehe ;-) först så ska jag till läkaren efter det så blir det att kolla på lite saker på torget :-) ikväll så blir det lugnt här hemma och imorgon så ska min sambo hjälpa en att flytta och senare på kvällen så ska vi ut och ta oss en öl :-P på söndag så ska vi kolla på skor i sisjön den här gången bara för att vi hittade inga skor på torget sist , men så här ser min helg ut ni får ha en toppen helg kram på er. !





Av Elin - 28 maj 2015 13:43

Av Elin - 28 maj 2015 09:55

 


Idag så fixade jag till mig en bärdrink som jag ska ha på vägen till jobbet sedan :-) i den här bärdrinken så är det  kiwi , röda vinbär , svarta vinbär , jordgubbar och lite vatten bara :-D den kan vara lite sur men det får den vara iallafall för min del , det är inget socker i eller mjölk bara bär .

 

 




Av Elin - 27 maj 2015 11:25

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Skapa flashcards