elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2014

Av Elin - 7 december 2014 09:18



deck the halls
 
 
 
 

Av Elin - 7 december 2014 09:11

Seafood-gryta

  2 portioner

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

395 kcal/portion
















Söndag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ingredienser













300 g fryst, tinad seafoodmix

½ skivad purjolök


1 liten skivad vitlöksklyfta

3 cm skivad röd chilifrukt

½ strimlad röd paprika


200 g små broccolibuketter

½ msk olivolja


½ msk skaldjursfond


1 dl matlagningsgrädde

½ msk maizenaredning


2 tsk dijonsenap

salt och peppar










 
 


Servera med: 2 dl kokt fullkornsris















 

Gör så här












Fräs seafoodmix, purjo, vitlök, chili, paprika och broccoli i olja ett par minuter. Tillsätt fond, grädde, redning och senap och låt sjuda 3-4 minuter. Smaka av med salt och peppar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Elin - 7 december 2014 09:06




Jag ska nog fixa mina naglar snart, de ska bli röda eller gröna. Japp, julnaglar.
Bakom lucka 7 finns då ett fint inlägg med en massa inspiration till julnaglar! Perfa... ahah.




 




Av Elin - 6 december 2014 10:54

♥ I LOVE DECEMBER 

 

 

 

♥ Cold nights ♥ Big sweaters ♥ Warm Tea ♥ Chocolate ♥ Movie nights ♥ Cuddling ♥ Soft socks ♥ Decorating the house ♥ Christmas ♥ Snowboarding ♥ Give away gifts ♥ Spending time with family ♥ Baking christmas sweets ♥ Christmas music ♥ Snowflakes ♥ Pale skin ♥ Boots ♥ Darkness ♥ Santa Claus ♥ Building a snowman ♥ Snowball fights ♥ Winter scented candles ♥ Making snow angels ♥ Candy canes ♥ Make wishes ♥ Put up the christmas tree ♥ Feeling like a kid again ♥ Fire places ♥ Hot chocolate ♥ Cozy Blankets ♥ Cute slippers ♥ New years eve ♥ Fire works ♥ Knitted hats ♥ Reindeers ♥ Watch traditional tales ♥ Winter crafting ♥ and a lot more…..





 

Av Elin - 6 december 2014 10:33






Direktlänkar:  1    2    3    4   5    6    7  ♥  8    9  ♥  10  ♥  11
 
 
 
 
 
 
ÅÅH! Hade jag haft jättemycket pengar så hade jag helt klart köpt allt på denna lista! Är det någon mer än jag som älskar The Body Shop? Jag är helt förälskad i deras produkter och har vart det i många år. Jag blir alltid lika hungrig när jag går in i deras butiker eller bara kollar på bilderna. 
 
 
 
 
 
 
Några prdoukter från The Body Shop tycker jag är en jättebra julklapp till någon! Jag tror verkligen att de flesta skulle uppskatta detta. Jag menar, vem vill inte lukta som söta bär och frukter?! 

 






Av Elin - 6 december 2014 10:27



Hard Candy Christmas
 
 
 

Av Elin - 6 december 2014 10:18





I dagens lucka hittar ni världens godaste recept! Det är verkligen jätte gott. Testa, testa, testa!  







  

 







                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards