elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2014

Av Elin - 14 december 2014 11:03

 




I dagens lucka så lägger jag ut lite julmusik på några låtar som iallafall jag tycker är bra :-) 












Av Elin - 13 december 2014 14:16




Godmorgon förmiddag eller man kan säga god eftermiddag snart 





 Idag är det ju ingen vanlig dag. Det är Lucia och jag tänker kolla på Luciafirandet nere i lokalen som dom har varje år här på smyckegatan.och lussebullar blir det där nere i lokalen med, eller så köpa jag mig några hem sedan under eftermiddagen. Nu får jag nöja mig med pepparkakor och glögg! Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!






Av Elin - 13 december 2014 12:57



  


Jahapp… då blev det en ny header igen då! Haha! Ni kanske börjar inse att jag gillar det här med att göra nya headers. Är fortfarande superkär i min höst-header som jag hade innan vintern men ville ha något som passar mer till jul. Dessutom är det ju faktiskt 3:a advent imorgon om jag inte minns fel? Så då passar det ju bra! Nu saknar jag bara snön här ute i det verkliga livet. Jag ser massa julkänsla överallt men det blir ju ändå inte en fulländad vinter utan SNÖ!? Det ligger dock lite frost på marken men jag vill ha MER MER MER! Hihi.






Till nyår tänkte jag lägga upp ännu en ny header, men med lite mer guld och glitter. och efter det så kommer vinter header tillbaka,  Haha!

 

 

 

 

 

Av Elin - 13 december 2014 10:07



  



I dagens lucka så handlar det om partykungen, här inne har dom massa roliga julklappar till alla :-) dom har mycket roliga party saker och roliga spel och massa annat, så passa på tycker jag att man ska. 






  




 








                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards