elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under december 2014

Av Elin - 16 december 2014 11:11




Alltså.. Hur knasigt är det att det snart är julafton? Men det är ju bara någon vecka kvar!!! Har ni köpt julklappar? Jag har inte köpt en endaste ännu… Och till er som är lika sega som mig så klippte jag ihop ett litet inspirationskollage med julklappstips. Yaay! Allt finns på Uffessakerochting.se : )






Av Elin - 16 december 2014 10:56





Idagens lucka så handlar det om tomteluvor små söta marsipan luvor :-) marsipan passar till julen så varför inte passa på att göra några små ;-) !









20 st






Det här behöver du :

 

 

 

 
300 gram marsipan
röd & gul hushållsfärg
50 gram vit choklad
kokos






GÖR SÅHÄR :






Blanda marsipanen med röd och gul hushållsfärg så får du en fin julröd färg än om du enbart använder röd som tenderar att bli mörkt cerise istället!  Ta ut 20 st små bollar och rulla dom i handflatan. Forma till tomteluvor. Doppa toppen och luvans botten i vit choklad och sedan i kokosflingor.





 






Av Elin - 15 december 2014 12:17

 





Ny hörlurar med märket Roccat syva :-) dom är rikrigt bra kan jag lova er tomten va tidig i år hehehe , jag hade ett par innan men våran katt va på dom så dom gick typ sönder :-( dom va också riktigt bra så va dom rosa med, den här gången så är dom blåa iallafall. 








Av Elin - 15 december 2014 10:38




I dagens lucka så handlar det om thebodyshop.se från dofter till body lotion och från body lotion till duschtvål ;-) då tänkte jag föreslå lite julklappar där ifrån som ni kan ge bort till vänner eller familj :-)






Om ni inte ser vad det står så klicka på bilden 








Av Elin - 14 december 2014 13:26





// James Bond Parfym // Tröja // Hörlurar // Kalsonger // Klocka // Ring // COD: Ghosts // T-shirt // Stereo + GAS högtalare //Trådlös spelkontroll // Beer cooler // Verktygslåda // Doft-hjul // Teddypläd //






Killar måste nog vara de enklaste att köpa presenter till tror jag. I alla fall enligt min åsikt då de är så okomplicerade. Man behöver bara gå efter vad de gillar att göra. Bilmeck, byggare, Gamer’s, märkessnubbar osv. Min pojkvän älskar ju att hålla på med datorer så det blir antagligen något i det ämnet. Superenkelt!




Dock kan det vara himla dyrt att köpa saker till killar då de ofta har dyra hobby’s. Men det behöver faktiskt inte vara så dyrt om man kollar på rätt ställen! Kika på länkarna vetja, både lite billigare och lite dyrare saker beroende på ekonomin. Men ändå bra grejer! :)






                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards