elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin - 20 mars 2014 10:35

Av Elin - 19 mars 2014 14:00

  Jag funderar på att pierca mig igen, jag har en i näsan men vill ha en medusa eller en piercing på sidan av läppen lite längre ner eller i bröstvårtan, får la se min kille säger att hans kompis piercar så jag får la höra med han om han vill pierca mig ;-)

 

 

kanske något sådant !!

 

   

 

 



Av Elin - 19 mars 2014 13:45


  

 

Tidigare i veckan fick jag ett mail från Madlady där det stod att dom hade fått in Body Mists från Victoria's Secret! De kostar bara 119 kr/st! Jag har faktiskt inte testat dessa så det är spännande att se hur dom luktar!  Är det någon av er som har dessa? Luktar dom gott? :-D

 

Direktlänkar: Love Spell  ♥  Pure Seduction
 
 
 

Av Elin - 19 mars 2014 09:41

 

Ost- och tomatsoppa med tortellini


Fixa fram maten i expressfart! Favoriten hos många!


 

2 portioner

 

289 kcal/portion


P-%

F-%

K-%


Onsdag


Ingredienser


125 g färska tortellini t ex ricotta & spenat


2½ dl grönsaksbuljong


50 g Philadelphiaost svartpeppar/salladslök


2½ dl färdig tomatsoppa, gärna Kelda Mediterranean


2 msk strimlad salladslök

 

 

Gör så här


Koka tortellinin i buljongen. Rör ut osten i en del av soppan, blanda sedan ner allt med tomatsoppan i buljongen när pastan är klar. Värm utan att ha sönder tortellinin. Strö över löken och servera.

 




Av Elin - 19 mars 2014 09:21

Av Elin - 18 mars 2014 13:59

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards