elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 9 mars 2015 12:15



   



Ja då var jag tvungen att göra en ny header igen :-D den här gången så har jag mina djur i dom små bild fälterna, så ser den här lite mer vårig och somrig ut en den andra jag hade innan . ! eller hur blev den fin ?

 

 

 

Av Elin - 8 mars 2015 09:10


 



Ja då var det frukost igen hehe, som vanligt så blir det fiber havregrynsgröt och ett ägg och ett glas vatten, imorgon så har jag bantat i en månad, det går kanon bra har inte ätet godis på 4 veckor, min kille hade aldrig klarat detta som jag gör ;-) senare idag så ska jag till gymmet.





Av Elin - 8 mars 2015 08:51





Ni vet ju redan att jag gillar streetwear och lite mer åt den "slappa" och groovy stilen för det mesta, för det är ju också det som jag trivs bäst i. Men ibland kan det faktiskt vara lite kul att vara lite sassy och känna att man är lite finklädd när man ska någonstans. Och jag äger ju inte jättemycket av sådana kläder vilket känns lite tråkigt ibland. Så jag slängde ihop lite cravings som jag jättegärna skulle vilja köpa just nu faktiskt!





Allt hittar ni HÄR.

 

 

 

 

Av Elin - 7 mars 2015 10:31

 


Ikväll för min del så blir det att se filmen The Woman in Black 2 här hemma, jag har sett 1an så då får man la se 2an med jag tyckte att 1an va göra bra så då undrar jag hur 2an är, hoppas att  2an är bra med för då vill jag se 3an om den kommer ut ;-)   

 

 

 

 


Beskrivning om filmen

 

 

 

Andra världskriget härjar som värst och tyskarnas bomber faller över London. En grupp barn är på väg med tåg till tryggheten på den engelska landsbygden med sin lärarinna Eve. De ska inkvarteras på det övergivna godset Eel Marsh House som ligger väl isolerat med endast en smal vägbank som leder dit från fastlandet. Men det som ska vara en trygg oas för barnen visar sig vara en mörk och mycket ogästvänlig plats





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards