elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 25 mars 2015 09:27

Av Elin - 24 mars 2015 11:19


Men jag såg på facebook att det är national puppy day idag :) Så idag ska mina älsklingar få extra mycket kärlek från mig (om det ens är möjligt haha) och ett inlägg har på bloggen såklart. Gjorde kollaget med app, vart helt ok ändå va? Har som regel att fixa alla bilder proffsigt i Photoshop och inte i mobilen men men.. Strumpan och Tintin är verkligen mina bebisar som jag älskar jättemycket!! :) bästa köpet jag har gjort. 

 


 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards