elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 28 mars 2015 11:04


  

Direktlänkar :   1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 

 

 

 

 

Det finns få saker jag älskar så mycket som nya sneakers. Speciellt när det börjar bli vår eller när det är sommar. Det är så himla snyggt! Och det bästa är att man kan matcha dom med i princip vad som helst. Vilka tycker ni är snyggast?






Av Elin - 28 mars 2015 10:59

  

Bring It Home: iPhone Hoodie
 
Av Elin - 26 mars 2015 12:24

  

Bez naslova #486
 
Av Elin - 25 mars 2015 14:00





Klicka här för att komma in på sidan   klingel.se

 

 

 

 


Av Elin - 25 mars 2015 13:44




Idag så ska jag jobba kväll och natt så då kommer jag inte att få se dom här så mycket mer idag, matte kommer att sakna er så mycket men vi kommer att ses imorgon igen och då blir det mycket mys framför en film och popcorn, men Daniel kommer att vara hemma med er här  hemma      





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards