elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 13 mars 2015 09:56




Fredag igen :-) den här helgen så kanske jag och min sambo ska hem till min bror eller så kommer han hit :-) och imorgon så ska min sambo på kurs och jag ska städa lite här hemma och handla och promenera lite som jag göra varje dag typ ;-) men annars i helgen så blir det lugn och ro här hemma, men ni får ha en trevlig helg kram på er alla .!

 

 

 

 

Av Elin - 12 mars 2015 11:00



Har ni hört om den senaste dieten, 1.25? Den går ut på att du ska äta för ca 10 kr om dagen, dieten går alltså ut på att vi ska förstå hur löjligt det är när vi håller på att hitta på nya dieter för att gå ner i vikt , Vi lägger ju stora pengar på detox-kurer, juice dieter, 5:2 dieter osv osv.

 

 


 

 

 

Av Elin - 11 mars 2015 18:35

 



Här hemma så börjar vi tidigt med grillning hehehe idag så blir det grillad mat med en riktig god sallad till :-) för min sambos del så tänker han att det är lillördag så han tog en öl till maten, för min del så tog jag ingen öl bara för att jag bantar tyvärr ;-) men jag klarar mig ändå faktiskt, så här ser våran kväll ut idag.





Av Elin - 11 mars 2015 10:06


   

Någon mer en jag som kollar på stalkers ? det är riktigt sjukt att det finns sådana personer lösa alltså :-I jag kommer ihåg när jag hade en stalkers efter mig för några årsedan när jag gick i 2 året på gymnasiet, han provocerade skit mycket han gick på mina vänner och han prata en sådan skit om mig som inte va sant , men ändå så ville han inte träffa mig as skumt. 

 

 

 

 

Se det på TV3 Play

 

 

 

Han förföljer Lotta och hennes son
 
 

Han kan inte acceptera att det är slut. Två år efter uppbrottet fortsätter "Stefan" att trakassera Lotta och hennes trettonårige son. Trots tre kontaktförbud och otaliga polisförhör fortsätter han förföljelsen – och har dykt upp utanför deras köksfönster. Då skrek sonen rakt ut. 

– Jag trodde att jag skulle dö, säger Max i Stalkers.  

Lotta från Alingsås träffade "Stefan" på en fest i Göteborg. De inledde en kort men intensiv romans. Men Lottas magkänsla sa att något var fel. När "Stefan" körde hem hennes son, onykter, bröt hon all kontakt. Men "Stefan" vägrade acceptera att det var slut. 

Det har gått så långt att Lotta drabbats av en svår depression och har koncentrationssvårigheter. Max har mardrömmar, han kräks av stressen, har inte orkat gå till skolan och är rädd för sitt eget liv. De har även tvingats skaffa en vakthund för att skydda sig.

Nu ber Lotta Stalkers om hjälp för att få sitt liv tillbaka – innan det är försent. 

 






                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards