elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 7 mars 2015 10:22





Länk till deras sida. Har någon av er erfarenhet av BH Cosmetics?  







Av Elin - 6 mars 2015 12:16



HAHA! Jag startar denna eftermiddagen med den här videon! Ni som har katter kan nog känna igen er riktigt mycket :-D





Av Elin - 6 mars 2015 12:09



  Ja då va det fredag igen !! nu här i förmiddagen så var jag och gymmade igen :-) imorgon så blir det lugnt för min del iallafall min kille kanske ska jobba en stund imorgon, och på söndag så drar jag och gymmar igen. men ni får ha en trevlig helg kram på er alla . !





Av Elin - 6 mars 2015 08:58

 




Direktlänkar:  1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 

 

 

 

 

 


Av Elin - 5 mars 2015 09:15

  

Sunday Mood
 
 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards