elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 11 mars 2015 09:42

Av Elin - 11 mars 2015 09:11




1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 9




Alltså varför ska Junkyard få in så himla mycket snyggt när man är luspank för?? Wwwäää... Eller helt pank är jag ju inte men håller på att spara ju! Så får inte köpa något roligt till mig själv förrän en lång tid framåt. 

Och det värsta är ju att allt snyggt tar slut så fort också. Speciellt storlekarna jag vill ha. Haha åååh. I-landsproblem.... Jag bara älskar den rosa outfiten! Vet inte varför jag snöat in mig på rosa? Det har bara blivit så.



Vilken är er favorit? : )





Av Elin - 10 mars 2015 13:35

 


Bilder lånade från google, weheartit och tumblr.

 

 

 


Av Elin - 10 mars 2015 11:01




Välkommen våren, själv så sitter man här hemma och mår dåligt :-(  men när man kollar ut så ser man allt att det är vår ute. 

 

 


Av Elin - 9 mars 2015 16:54

  




                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards