elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 19 mars 2015 11:08

  

All me
 
Av Elin - 19 mars 2015 09:16

Av Elin - 18 mars 2015 10:42


Jag vet att ni vill gärna att jag tipsar om studentklänningar och här kommer tips på några som jag skulle kunna tänka mig

ha på mig ifall det var jag som skulle ta studenten :) Min stora favorit är absolut nummer 2, hur söt och vacker är inte den?! Dessutom finns den i flera färger, för man behöver ju inte ha vitt på studenten. En svag ljusrosa är väldigt vackert, eller ljusblå? Sålänge den är en ljus färg tycker jag man “kommer undan”.



 




Klänning 1 – LÄNK // Klänning 2 – LÄNK // Klänning 3 – LÄNK // Klänning 4 – LÄNK //

Klänning 5 – LÄNK // Klänning 6 – LÄNK // Klänning 7 – LÄNK // Klänning 8 – LÄNK //

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards