elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under mars 2015

Av Elin - 15 mars 2015 11:44




Nu här i frömiddagen så var jag och gymmade :-) alltid när man har gymmat klart så känns det topen alltså man blir piggare och man känner sig allt duktig med på någon konstig anledning ;-) resten av dagen så blir det lugnt här hemma, det blir lite film och en runda runt gården med Strumpan, för imorgon så ska jag jobba och det ska min sambo med.






Av Elin - 13 mars 2015 18:57


  

 




Av Elin - 13 mars 2015 11:51



Då blir lunch för min del för jag åt frukost vid 7 tiden imorse och promenad med Strumpan efteråt , till lunch så serveras det tonfisk i vatten med sallad och lite kvarg och ett ägg till med loka till dricka :-)





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards