elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin - 28 oktober 2014 09:35

 




OBS !!   18+  på dom här avsnitten











Av Elin - 28 oktober 2014 09:26



Untitled #1589
 
 
 
 
 
Av Elin - 28 oktober 2014 09:07

Fullpackade riddare

 2 portioner

 

 

 

 

 

 

 

 

 

350 kcal/portion














Tisdag

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

Ingredienser









2 dl skivad purjolök

50 g skivade champinjoner

½ msk smör/olja


1 påse babyspenat, ca 65 g

100 g hackad rökt skinka

4 skivor fiberfranska à 25 g, ev. glutenfria

1 ägg

½ dl mellanmjölk


salt och peppar


1 msk smör/olja till stekning

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Servera med: blandad sallad












 
 
 
 
 

Gör så här






 



Fräs purjo och svamp i matfett. Lägg ner spenaten som får smälta. Ta av från värmen och blanda ner skinkan. Fördela blandningen på två brödskivor, täck med bröd och kläm ihop. Vispa upp ägg, mjölk, salt och peppar och vänd brödet i äggmjölken så att all vätska sugs upp. Stek i matfett ca 2 minuter på var sida.





 
 
 






Psst: Skinkan kan bytas mot 75 g varmrökt lax.








 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Elin - 28 oktober 2014 09:02

Av Elin - 27 oktober 2014 13:55


   

Av Elin - 27 oktober 2014 11:06



Untitled #1576
 
 
 
 
Av Elin - 27 oktober 2014 10:27

 





Nästa helg så ska jag och min pojkvän och min bror och hans flickvän gå på bio igen :-D den här gången hade vi tänkt att se Ouija på bio, den värkar va göra läskig ;-) men som sagt som vanligt så brukar jag inte bli så särskilt rädd för skräckfilmer konstigt nog , men det kan la va för att jag brukar kolla på skräck här hemma :-) så den här gången ska det bli kul att se hur rädd min bror blir, för han gillar inte skräckfilmer hehehe men hans flickvän gillar skräckfilmer min pojkvän är så där han håller sig till andra filmer brukar han säga varje gång ;-) men så här ser nästa lördag ut iallafall ! 

 

 

 


 

 





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards