elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin - 10 juni 2014 16:23



 



 



Idag så har jag vart och klippt mig och färgat håret :-) jag blev riktigt nöjd kan man säga .

 

 

 

 

Av Elin - 10 juni 2014 10:13


 


KLICKA PÅ COLLAGET - för att se var produkterna kommer ifrån!

 

 

  


Mint Must Haves

 
 
Av Elin - 10 juni 2014 09:39



KLICKA PÅ COLLAGEN - för att se var plaggen kommer ifrån!

 

 

 

 

Summer

 
 
 

Av Elin - 10 juni 2014 09:25

Lätt lunchsmörgås med tonfisk




Snabbt och enkelt, perfekt på jobbet! Lägg på röran strax före servering, annars blir brödet mjukt och svampigt!

 

 

 

 

2 portioner

 

315 kcal/portion


29%

45%

26%

 

Tisdag



Ingredienser


1 burk tonfisk i vatten


1 msk kapris


½ msk tomatpuré


1 msk finskuren gräslök


1/4 finskuren röd chilifrukt


2 msk lättmajonnäs


4 skivor surdegsknäckebröd, ev gluten- och/eller mjölkfritt knäcke

dillkvistar




Servera med: blandsallad med 1 skivad avokado





Gör så här

Blanda den avrunna tonfisken med kapris, tomatpuré, gräslök, chili och majonnäs. Fördela röran på brödskivorna och lägg på några fina dillkvistar.

 

 

 

 
Av Elin - 10 juni 2014 09:22

Av Elin - 9 juni 2014 12:22


     


Jippi !! Nu kan ni följa och gilla min blogg på facebook med , ni hittar gilla knappen på vänster sida på bloggen , det skulle va skit snällt  av er om ni gillar mig där inne med :-) kram 




Av Elin - 9 juni 2014 10:07

 



Man skulle kunna tro att jag är väldigt sötsugen och då skulle man tro rätt :-D men på jobbet sedan så blir det tårta ;-) 

 

 



Av Elin - 9 juni 2014 09:57



KLICKA PÅ COLLAGEN - för att se var plaggen kommer ifrån!

 

 

 

 
basics

 
 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards