elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 6 maj 2013 12:22








 

 

 

 

Dagens filmer idag och ikväll

 

 

 

 

 







The Cabin in the Woods (2011)

 

 

Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012)

 


Frankenweenie (2012)

 


Remains (II) (2011) 










Av Elin - 6 maj 2013 11:42
















Halloj :-)

 

  







Till helgen så ska vi till Danmark ska bli riktig kul vi kommer åka ditt på lördag det är bara över en dag typ men alltid kul ändå kommer alltid hitta mig något på båten :-) men iallafall så idag så blir det lugnt ska la städa lite och tvätta och gå ut med vovven min tyvärr så har jag inte nelly länge :-( men sedan blir det la att kolla på någon bra film, jag kommer att lägga upp några filmer sedan som jag ska se idag :-) men ni får ha en fin måndag   












Mvh Elin

Av Elin - 4 maj 2013 17:04












 

 

Halloj :-)

 

 






Idag så köpte jag min nya mobil som jag har väntat på :-) så nu så sitter jag och fixar olika appar på den lite små roligt :-D jag är skit nöjd med den.. Men annars idag så blir det att ta det lugnt framför tv-en och kolla på film och äta gott innan dess så blir det att sitta och glo på den nya mobilen och sedan så ska jag gymma en stund och gå ut med vovven min :-) killan vilar på soffan så det är ganska lugnt här hemma nu och vovven gör samma sak som pappa sin :-D men ni får ha en fin lördag kram på er alla   
















Mvh Elin
  

Av Elin - 3 maj 2013 15:23





Jag älskar er över hela mitt hjärta <3 älskling nu har det gott 4 år det går fort och strumpan blir 1 år den 31 maj, du betyder allt för mig älskling      

Av Elin - 3 maj 2013 11:20













Halloj :-)

 

 



Då va det fredag igen göött idag så blir det att bara ta det lugnt kolla på film och så kanske en polare kommer över hit ikväll  :-) imorgon så ska jag köpa min nya mobil det kommer bli nice och så kanske det blir fest här hemma får la se :-D men ni får ha en fin och trevlig fredag       









Mvh Elin

Av Elin - 2 maj 2013 13:53

 



Dom här 4 filmerna blir det i helgen

 

 

 

 

 

 

* World War Z (2013)

 

 

* The Purge (2013)

 

 

* Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013)

 

 

* Wrong Turn 5: Bloodlines (2012)

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Elin - 2 maj 2013 12:20

















Halloj :-)

 

 

 








Idag så är jag hundvakt för Nelly som hon heter fram till 17.00 :-) så vi ska gå till hundrastgården sedan och sedan så blir det en lång promenad. när nelly har åkt hem så ska jag träffa en annan som också behöver hundvakt fast dom här vovvarna ska jag passa bara i 9 dagar så dom ska bo här i 9 dagar, det är en mini chihuahua och en vanlig chihuahua och någon lite störe hund :-) imorgon så är det fredag gööött så på lördag så ska jag köpa min nya mobil det är en samsung galaxy s 4 så det ska bli riktigt gött att få en ny mobil igen jag har en samsung galaxy s 2 nu så här ser min helg ut den här gången :-) men film blir det säkert också i helgen så jag kommer att lägga ut vilka filmer det blir....Men ni får ha en fin Torsdag kram på er    








Mvh Elin

Av Elin - 1 maj 2013 13:05







 

 

 

 

 

Kvällens filmer idag   

 

 

 

 

 


* The Bay (II) (2012)

 

* The Innkeepers (2011)

 

 

* A Resurrection (2013)

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards