elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 25 maj 2013 17:20






Då sitter man och väntar på bion, på en uteservering på bergakungen :-D ni får ha en trevlig kväll :-)

Av Elin - 24 maj 2013 14:19














Dom här två hade jag tänkt att se ikväll :-D  

Av Elin - 24 maj 2013 11:48



       


 











Halloj :-)

 

 





Ja då va det fredag igen trött som fan är man med  :-D va gött att dagarna går fort med, idag så ska jag till en polare och umgås med henne lite tills killen kommer hem jag ska hjälpa henne med att beställa en klätterställning för katter man beställer den från tyskland. och sedan så ska vi la fika :-) killen slutar klockan 4 idag och han skulle visst komma hem lite senare idag tydligen, men ikväll så blir det la att ta det lugnt framför en bra film och äta gott :-) men ni får ha en fin Fredag kram på er alla    





















Mvh Elin

Av Elin - 23 maj 2013 10:51




























Halloj :-)

 

 





De här är filmen som vi ska se på lördag kväll :-) man har ju sett alla dom andra filmerna av fast & furious , då är det klart att man måste se den här med :-D aja men annars idag så ska jag tvätta och gå en lång promenad med strumpan och senare idag så ska vi till hundrastgården med en polare och hennes vovve :-) så ska vi handla in för helgen och nästa vecka, nästa fredag så ska våran lilla vovve ta sin 1 års spruta och den 31 maj så fyller han 1 år va tiden går fort om man tänker efter :-D aja men annars idag så händer det inte så mycket. Men ni får ha en fin Torsdag kram på er   








































Mvh Elin

Av Elin - 22 maj 2013 13:19


 

    














Funderar på att köpa de här till Strumpan :-)

Av Elin - 22 maj 2013 12:24









Halloj :-)

 

 




Idag så har jag och Strumpan <3 morgon mys i sängen, annars idag så blir det att kolla på film och söka mer jobb som vanligt och funderar på att ta upp min snygga resväska som jag har :-D och kolla om det behövs att göra rent  inifrån i den, också ska jag kolla om det finns mer som ska slängas i källaren :-) men annars idag så händer det inte så mycket bara för att det är så dåligt väder ute. Men ni får ha en fin Onsdag kram   















Mvh Elin

Av Elin - 21 maj 2013 10:35






Halloj :-)

 

 




Dagens lunch idag :-) det blev över kinamat från igår gööött, idag så ska jag fixa här hemma lite sedan så ska jag gå en lång promenad med strumpan :-) till helgen så ska vi boka resa och sedan så blir det bio vi ska se Fast & Furious 6 en riktig bra film är det :-D innan bion så blir det några öl, några polare ska med på bion  så det blir ganska mycket att göra till helgen.. Men ni får ha en fin tisdag kram på er   







Mvh Elin

Av Elin - 20 maj 2013 10:48








 

 

 

  filmerna idag

 

 

 

 

 

* The Vow (2012)

 

 

Warm Bodies (2013)

 

 

* Morgan Pålsson - världsreporter (2008)

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards