elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 15 maj 2013 11:57



Lägenheter Puerto Principe FFF  

 

 


Totalpris  4 798:-  per person

 

 

 

       


 

 

Totalpris 4 698:-  per person

 

 

 

 


 

 

Totalpris 5 278:-  per person

 

 

 

 


 

 

Totalpris 4 948:-  per person

 

 

 

 

 


 

 

Totalpris 5 198:-   per person

 

 

 

 


 

 

Av Elin - 15 maj 2013 11:15

 


















Halloj :-)

 

  






Igår när morsan åkte hem till orust så åkte jag och strumpan med henne upp över dagen :-) jag och strumpan åkte hem med bussen igår så det ve en lång resa för min lilla vovve igår och för mig, så han va skit trött när han kom hem men han klara det iallafall :-) men idag så händer det inte så mycket blir la att ta det lugnt mycket och kolla på film det är så dåligt väder ute idag förutom att jag ska prova kläder och kolla på resa, jag kommer att lägga ut de reser och hotell som vi ska bo på kanske :-) men ni får ha en fin onsdag kram på er   






































Mvh Elin




Av Elin - 14 maj 2013 12:18


         

Av Elin - 14 maj 2013 10:06

 
















Halloj :-)

 

 

 




Idag så kommer min älskade mamma ner hit och hälsar på i några timmar, det va ganska länge sedan nu :-D så vi ska fika och gå på frölunda torg så ska vi på ett möte med idag :-) men annars idag så blir det att städa och tvätta och bara ta det lugnt med några bra filmer och bara umgås med min kära morsa, killen slutar klockan 4 idag så det är ett bra tag kvar, men ni får ha det så gött kram på er      
























Mvh Elin

Av Elin - 13 maj 2013 14:42

 



























Mors dag Present

 

 

 

 


* DOFTLJUS PAINT BLOMSTER PLÅTBURK  39 :- 

 

 

* PRESENTBOX FRÖ VIT 29:-

 

 

* VYKORT MAMMA 10:-

 

 

* TE MOR 2013 49:-

 


 

 

   

 

 

Av Elin - 13 maj 2013 13:00







 

Halloj :-)

 

 




då va det måndag igen segt som fan :-( men hoppas att veckan går fort så att det är fredag igen :-D får la se vad som händer till helgen, men annars idag så händer det inte så mycket förutom att jag ska kolla på en hund som vi kanske ska va fodervärd till men vi får la se vad som händer , imorgon så ska jag på möte hoppas att det går bra men det gör det säkert:-) men ni får ha en fin måndag kram på er   










Mvh Elin

Av Elin - 12 maj 2013 09:41

       
  














Halloj :-)

 

 





Idag så är man as trött va i danmark hela dagen igår och när jag kom hem så skulle vi va hundvakt för en som vi känner :-) men idag så blir det att bara ta det lugnt, men min kille van 2500 på båten igår men annars är det lugnt hehehe så jag fick min parfym som  jag ville ha igår :-D men ni får ha en fin söndag kram på er   












Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards