elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 20 maj 2013 10:18

      



















Halloj

 



Idag så ska jag fixa här hemma typ tvätta och städa och fixa i källaren :-) annars idag så blir det kanske hundrastgården i en timma , också så ska jag handla lite, men annars så blir det film bara för att det är så dåligt väder ute, så funderar jag på att gå till en polare till mig som bor här på samma gård :-) ibland är det gött att folk bor nära men ibland så är det tråkigt för då ser man dom varje dag typ, men ni får ha en fin måndag   






















Mvh Elin


  

Av Elin - 19 maj 2013 17:52


 

 

Kvällens film blir The Revenant




   

Av Elin - 19 maj 2013 16:53

       



Turkiet Alanya, Antalya - området

 


Merhaba Hotel

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

     

 

 

 

 

Turkiet/Antalyakusten/Alanya

 


Lägenheter Novella FFF+

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

     

 

 

 

 

Turkiet/Antalyakusten/Alanya

 

Lägenheter Aramis FFF

 

 

Av Elin - 19 maj 2013 16:30



















Halloj :-)

 





Jag sitter och funderar på om vi ska åka till turkiet istället nu här i sommar en spanien så tar vi spanien till jul istället med några vänner :-) jag kan lägga ut de hotell som vi har kollat lite på idag, men de är det att jag älskar spanien så mycket :-D men turkiet va inte så dyrt att åka till och det är bra, aja men ni får ha en fin söndag kram på er   


















Mvh Elin

Av Elin - 18 maj 2013 18:22







De är alltid gott varje gång :-D 


Av Elin - 18 maj 2013 14:51





Då ska vi grilla då gööött :-D

Av Elin - 18 maj 2013 09:36


























Halloj :-)

  

 





Idag så kommer min farsa hit och hälsar på det kommer att bli trevligt, det va ett tag sedan han va här hos oss ändå så bor han med här i gbg fast i högsbo :-) men det värkar va varmt idag också men det blåser lite mer idag en vad det har gjort dom andra 2 dagarna :-) men annars idag så blir det att grilla och bara ta det lugnt med älsklingen min idag kommer strumpan få va ute mycket fast det har han fått dom andra 2 dagarna med som det har vart bra väder,ibland önskar man att det är sådant här väder hela året :-D men tyvärr så bor man i sverige :-I aja men ni får ha en fin lördag kram på er     































Mvh Elin





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards