elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 1 maj 2013 11:08

 









 

 

Halloj :-)

 

 

 




Ja då va det 1 maj idag då, fint väder har vi så det blir säkert grill idag med :-D ska gå till hundrastgården snart med lilla strumpan min så han kan springa av sig sedan så ska jag hem till en polare till mig och hjälpa henne med en sak :-) blir la film ikväll och bara ta det lungt som vanligt för imorgon ska jag upp tidigt igen och hämpa nelly är ju typ dagmatte till henne. Men ni får ha en fin 1 maj dag kram på er alla   








Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards