elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 17 maj 2013 22:53

 




Vi sitter och kollar på the fast and the furious som går på kanal 6 :-) vi tänkte se alla bara för att vi ska se den nya på bio. Ni får ha en trevlig kväll :-)

Av Elin - 17 maj 2013 14:03

 

Av Elin - 17 maj 2013 11:20

 



Funderar på att se den här ikväll :-) får la se vad min sambo säger


  

Av Elin - 17 maj 2013 10:17





Min nya bikini från Eva Nette sommar 2013:-) med bikiniunderdel och bikiniöverdel så blev det 798 kr visst dyrt men man får vad man betalar för som man frukar säga :-D

Av Elin - 17 maj 2013 09:53

 









Halloj :-)

 

 




Va gött då va det fredag igen :-) skönt väder har vi idag igen igår så va det 26 grader varmt mitt på dagen iallafall där min kille jobbar sa han här va det la 24 grader alltså här hemma, idag är det typ 22 kanske :-) men idag så ska jag fortsätta med altanen städa och sådant och senare idag så blir det la en lång promenad med Strumpan och sedan så kommer pojkvänen hem från jobbet så det blir la mys framför tv-en ikväll med god mat :-) men ni får ha en fin fredag kram på er     



















Mvh Elin

Av Elin - 16 maj 2013 21:22

 


  

Av Elin - 16 maj 2013 14:52


     Stadium

 

WARP W SPRINGFIELD

 

49:-



Clas ohlson


Reseset Asaklitt 14-pack

 

69,00

 

 





 

eleven.se

 

Hawaiian Tropic Silk Hydration Protective

 

Sunlotion SPF 30

 

98 kr

 

 




 eleven.se


Hawaiian Tropic Coconut Body Butter

 

95 kr

 

 

 

apoteket

 

ACO Efter sol

 

29,50 kr       






 

Skopunkten

 

Textilsko

 

99 SEK





  

  Skopunkten

 

Ballerina

 

99 SEK


Kicks

 

Messed Up Wax

 

90 kr

 

 

 

 

 

Kicks

 

Bomullspads

 

12 kr

 

 

 

 

Åhlens

 

Fuktighetsgivande nattcreme

 

99:-  


Av Elin - 16 maj 2013 13:10

 



















Halloj :-)

 

 




I juni så ska jag fixa mitt pass in för resan har hört att dom är lite billigare iår en föra året :-) men iallafall så har mitt gamla pass gott ut så jag behöver förnya det i år, men annars idag så ska jag fixa på altanen och gå till hundrastgården med strumpan och rensa kläder :-) men ni får ha en fin torsdag kram på er  


























Mvh Elin





                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards