elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

- Till helgen :-)

Av Elin - 6 maj 2013 11:42
















Halloj :-)

 

  







Till helgen så ska vi till Danmark ska bli riktig kul vi kommer åka ditt på lördag det är bara över en dag typ men alltid kul ändå kommer alltid hitta mig något på båten :-) men iallafall så idag så blir det lugnt ska la städa lite och tvätta och gå ut med vovven min tyvärr så har jag inte nelly länge :-( men sedan blir det la att kolla på någon bra film, jag kommer att lägga upp några filmer sedan som jag ska se idag :-) men ni får ha en fin måndag   












Mvh Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards