elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

- Hundvakt igen :-)

Av Elin - 2 maj 2013 12:20

















Halloj :-)

 

 

 








Idag så är jag hundvakt för Nelly som hon heter fram till 17.00 :-) så vi ska gå till hundrastgården sedan och sedan så blir det en lång promenad. när nelly har åkt hem så ska jag träffa en annan som också behöver hundvakt fast dom här vovvarna ska jag passa bara i 9 dagar så dom ska bo här i 9 dagar, det är en mini chihuahua och en vanlig chihuahua och någon lite störe hund :-) imorgon så är det fredag gööött så på lördag så ska jag köpa min nya mobil det är en samsung galaxy s 4 så det ska bli riktigt gött att få en ny mobil igen jag har en samsung galaxy s 2 nu så här ser min helg ut den här gången :-) men film blir det säkert också i helgen så jag kommer att lägga ut vilka filmer det blir....Men ni får ha en fin Torsdag kram på er    








Mvh Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards