elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 18 februari 2014 17:35




Av Elin - 18 februari 2014 17:25

 

 

Idag kan jag berätta att det är 40 % på alla Vårens Måsten. Fanns mycket snygga tröjor, skjortor, klänningar och skor. Det är en kampanj som Nelly har och den startar idag! Glöm inte kolla in den (nelly.com)


 

 

Av Elin - 18 februari 2014 15:38




Tänk att man kan känna pengar på olika sett igentligen :-) på de här sättet så har jag rensat halva källaren på massa skit och jag har nästan fått sålt allt jag viljar sälja :-) bara idag så har jag kännat 200 kr på lite skit hehe imorgon så ska vi sälja lite mer hehe :-) på lördag så blir det Danmark igen med några polare Party Paty .


Av Elin - 18 februari 2014 15:33

 

Av Elin - 17 februari 2014 11:47

Av Elin - 17 februari 2014 11:37

Bondomelett – 5:2-recept

 

 

2 portioner
 
200 kcal/portion
 
33%
36%
31%
  
Måndag
  
Ingredienser
 

½ hackad gul lök


1 tärnad kokt potatis, 100 g

1 tsk smör/olja

½ grillad röd paprika, 60 g (finns på burk)

50 g tärnad feta, 3 %

2 ägg

2 äggvitor

3 msk vatten

salt och peppar


2 msk hackad persilja



Servera med: 150 g blandad sallad

 


Gör så här


Fräs lök och potatis i matfettet i en liten stekpanna. Tillsätt paprikan och feta. Vispa upp ägg och äggvitor med vatten, salt och peppar. Häll smeten i pannan. Stick lite i omeletten så att smeten rinner ner i botten och får stelna. Strö över persiljan.

 

Av Elin - 16 februari 2014 13:50

 


Ja då blir de kanske cypern till hösten gött :-D vi ska hyra en lägenhet där i 1 vecka , det är min sambos pappa som har den lägenheten där nere, men det ska bli gött att få komma bort lite igen man tröttnar fort på vårt land.


Av Elin - 16 februari 2014 11:04

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards