elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 26 februari 2014 10:22



  





Av Elin - 26 februari 2014 09:59



 
missguided.co.uk
 
 
Är ännu inte trött på sporttrenden fastän jag varit trött på sport sen tidernas begynnelse. 
Men trevligt att springa omkring och låtsas som man spelar rugby eller baseboll eller är cheerleader eller något åt det hållet på ett amerikanskt college ju.
 
 
 

Av Elin - 25 februari 2014 16:56


Av Elin - 25 februari 2014 15:50

Dillig fisk

 2 portioner

 

345 kcal/portion



P39%

F30%

K31%

 

Tisdag 

 


Ingredienser

 


1 tsk smör/olja till formen

3 dl skivad purjolök

300 g torskfilé eller annan vit fisk

salt och peppar


½ dl vitt vin


1 dl lätt-crème fraiche

1 tsk fisk- eller hummerfond

½ dl hackad dill, gärna fryst


Garnera med: dill


Servera med: 200 g kokt potatis, 150 g broccolibuketter



Gör så här

 


Sätt ugnen på 220°. Stek purjolöken mjuk i matfettet. Lägg hälften i en ugnssäker form. Krydda fisken och lägg den på lökbädden, lägg resten av löken ovanpå. Täck med folie och baka i ugnen ca 20 minuter. Koka upp vin, crème fraiche och fond, blanda ner dillen. Häll såsen över den färdigkokta fisken.

 

 

 

Av Elin - 25 februari 2014 14:01



Jag blev tipsad om den sjukaste videon! En 38årig kvinna som inte bara vill se ut som en barbiedocka, utan hon vill också vara en. Hon har bland annat gjort fem bröstoperationen, fixat läpparna och fettsugit hakan. Hon går tillochmed på hypnos för att försöka sänka sitt IQ! Hon tycker nämligen att barbiedockor verkar ha så spännande liv. Hmmm. HUR SJUKT?!?!?


 




Av Elin - 24 februari 2014 17:19

Av Elin - 24 februari 2014 17:00



Då har man en ny design igen :-)  jag är himla nöjd med den,nästan snyggare än den gamla faktiskt. Men så tycker jag nästan med alla jag gör hehehe :-D

 

 

Om ni undrar så har jag inte blått hår :-I de blev så när jag tog bilden på mig hehehe

 


     

Av Elin - 24 februari 2014 13:26

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards