elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 3 juli 2013 14:47




En gudlös man rekryteras av en hemlig organisation som arbetar för att bekämpa demoniska ägodelar i syfte att förbereda en ny generation i kampen mot onda krafter. 





Av Elin - 3 juli 2013 11:33

 





Halloj :-)





idag så är man riktigt TRÖTT  alltså :-I för igår kväll så försvann en av hundarna som vi passar, alltså jag fattar inte hur för vi har ett sådant högt staket så ingen hund kan komma över iallafall inte små hundar :-I så den dära mini chihuahuan försvann igår hon va borta i 2 timmar så en av hennes föräldrars vänner hitta henne klockan 12 på natten fast jag och min sambo leta över allt och va vaken fram till 3 i natt helt jävla sjukt, men jag har märkt så länge vi har haft henne här så har hon vart så osäker, för dom andra 2 som dom har dom är inte så dom går alltid efter mig och lyssnar på mig när jag säger till dom men det gjorde inte hon som jag märkte, sådan koll jag hade på henne så fattar jag inte hur hon rymde humm skumt, aja men nu så är hon hittad iallafall och då tycker jag att man inte ältar över det för huvudsaken är att hon är tillbaka och är i liv, aja men detta va för mig så ni får ha en fin Onsdag kram på er   






Mvh Elin

Av Elin - 2 juli 2013 11:12




Jag har ju tipsat om lite olika saker här inne tidigare. Nu kör vi body butter och shower gels! Body shop har varit en favorit i flera år. Speciellt deras body butter som luktar kokos. Oj oj oj vad jag har missbrukat det! Men dom senaste gångerna jag har handlat där har det blivit lite andra dofter. Jag har provat citron, blåbär, jordgubb osv osv. Sen häromdagen när jag var in där så såg jag att dom hade REA på massvis med olika produkter. Jag stor länge och luktade och valde ut. Till slut valde jag body butter hallon och en shower gel med passionsfrukt. Jag gick hem och duschade på direkten för att kunna använda dom! haha. DOM LUKTAR SÅ GOTT.

Nu såg jag dessutom att man kan beställa från deras hemsida. Det har jag inte vetat tidigare! Dessutom har dom ett sommaerbjudande då dom säljer body butters för bara 85:- och shower gels för 40:- Helt perfekt! Synd att man inte kan lukta genom datorn?! Haha. Men alla luktar sjukt gott, så egentligen spelar det ju ingen roll vilken man tar. Ni hittar allt här. www.thebodyshop.se

 

 

 


Av Elin - 2 juli 2013 10:59

 
  




Halloj :-)




Idag så blir det att städa här hemma för om 2 dagar så åker alla hundar hem :-) den 7 juli så kommer den där gammla vovven hit igen :-) och min kära mamma kommer hit med och hälsar på, men iallafall idag så blir det att städa hela lägenheten och senare så ska vi till hundrastgården med alla dom fyrbenta djuren här hemma :-) det här va allt för mig, men ni får ha en fin Tisdag kram på er   






Mvh Elin

Av Elin - 1 juli 2013 14:45

 




Snygga kepsar är ju ett måste på sommaren! Perfekt när man har en dålig hårdag ju. Och annars med för den delen : )
Här har ni mina favoriter från Nelly.com




Av Elin - 1 juli 2013 11:10






Halloj :-)





då har vi juli månad här då :-) mitten av sommaren och allt, den här månaden så fyller två st år, det är min bror och en polare till mig :-) den 9 så fyller min polare år och den 10 så fyller min bror, så undra om min bror ska ha kalas men det tror jag inte men man får la se :-D men det är gött att det är snart augusti månad, så jag ska börja shoppa lite små saker till resan tänkte jag, men ni får ha en fin Måndag  kram på er   







Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards