elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

- Tips

Av Elin - 2 juli 2013 11:12




Jag har ju tipsat om lite olika saker här inne tidigare. Nu kör vi body butter och shower gels! Body shop har varit en favorit i flera år. Speciellt deras body butter som luktar kokos. Oj oj oj vad jag har missbrukat det! Men dom senaste gångerna jag har handlat där har det blivit lite andra dofter. Jag har provat citron, blåbär, jordgubb osv osv. Sen häromdagen när jag var in där så såg jag att dom hade REA på massvis med olika produkter. Jag stor länge och luktade och valde ut. Till slut valde jag body butter hallon och en shower gel med passionsfrukt. Jag gick hem och duschade på direkten för att kunna använda dom! haha. DOM LUKTAR SÅ GOTT.

Nu såg jag dessutom att man kan beställa från deras hemsida. Det har jag inte vetat tidigare! Dessutom har dom ett sommaerbjudande då dom säljer body butters för bara 85:- och shower gels för 40:- Helt perfekt! Synd att man inte kan lukta genom datorn?! Haha. Men alla luktar sjukt gott, så egentligen spelar det ju ingen roll vilken man tar. Ni hittar allt här. www.thebodyshop.se

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards