elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 6 juli 2013 10:07

 






Halloj :-)





Idag så blir det grill här hemma :-) gött att de fina vädret har kommit tillbaka, men nu på dagen så blir det att gå med hundarna till hundrastgården så får vi se om det blir en långpromenad med :-) men annars så blir det ganska lugnt här idag, men ikväll så blir det grill och den gamla hunden kommer hit idag med :-) den här hunden som vi har nu är skit jobbig han blir typ sur när man säger till han så då vill han bita en men mig kan han inte skrämma iallafall :-) men som sagt ni får ha en fin Lördag kram på er   






Mvh Elin

Av Elin - 5 juli 2013 15:57

     

Av Elin - 5 juli 2013 07:12


       

  

  
 


 

Av Elin - 5 juli 2013 06:26


    




God morgon :-)





här är man vaken med tuppen :-) i 4 dagar så ska jag passa en ny hund som heter ludde det va en som behövde en akut hundpassning så man va inte räknad med detta :-) han kom igår kväll vid 8 tiden, aja men det är ju bara 4 dagar så, det är ju inte så hemskt som man tror hehehe men annars idag så ska jag stor städa här hemma :-) och nu så ska jag och hundarna se film, men ni får ha en fin Fredag kram på er   







Mvh Elin
  

Av Elin - 4 juli 2013 16:18



Då har alla hundarna åkt hem då va det lugnt igen här hemma gött :-D man fick en liten present av ägarna de va gulligt av dom iallafall :-) de är godis om ni undrar va de är förnågot






Av Elin - 4 juli 2013 11:33

 




De här finns och köpa på nelly.com

Av Elin - 4 juli 2013 10:58


    






Halloj :-)





Idag så är det sista dagen för dom hundar jag passar här hemma, hund ägaren kommer hit klockan 13.00 för att hämta dom lite små skönt är det men kommer att bli ganska segt här hemma :-) men den 7 juli så kommer det en ny hit det är den dära gammla hunden som jag ska passa, jag har passat han innan men inte så här länge som jag ska göra den här gången vi ska ha han här hemma i 2 veckor men han är skit lugn det är skönt :-) efter han så blir det inte mer hundar tills resan, aja men idag så har jag ganska ont i huvudet så det blir lugnt här hemma ska bara småplocka och sådant, stor städa gör jag imorgon hela dan :-) aja men ni får ha en fin Torsdag kram på er   








Mvh Elin

Av Elin - 3 juli 2013 18:02

 

  

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards