elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

- Sista dagen

Av Elin - 4 juli 2013 10:58


    






Halloj :-)





Idag så är det sista dagen för dom hundar jag passar här hemma, hund ägaren kommer hit klockan 13.00 för att hämta dom lite små skönt är det men kommer att bli ganska segt här hemma :-) men den 7 juli så kommer det en ny hit det är den dära gammla hunden som jag ska passa, jag har passat han innan men inte så här länge som jag ska göra den här gången vi ska ha han här hemma i 2 veckor men han är skit lugn det är skönt :-) efter han så blir det inte mer hundar tills resan, aja men idag så har jag ganska ont i huvudet så det blir lugnt här hemma ska bara småplocka och sådant, stor städa gör jag imorgon hela dan :-) aja men ni får ha en fin Torsdag kram på er   








Mvh Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards