elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 15 juli 2013 13:27

 




WOOHO. Lycklig tjej! Fick mail från Junkyard imorse om att deras REA har startat. ÄLSKAR DERAS REA. Jag kan aldrig låta bli att beställa något. Jag kan heller aldrig låta bli att vänta tills det blir 50%, jag är för rädd att det jag vill ha ska ta slut :p Hehe! YEEEYYE.


Av Elin - 14 juli 2013 11:32

       

 

 

 

 

Halloj :-)






Idag kan man säga att den här dagen är man slö alltså :-) killen har flyttat fåtöljen till datorn och jag fick hans datastol att sitta i kan han inte va mer latare hehehe :-D istället för att jag sitter på hans dator och skriver här på bloggen så sitter jag med min laptop, senare idag så kommer min kära bror hit och ska lämna tven som vi har fått av min mammas bror och en skrivare ska bli gött att få en tve i sovrumet alltså :-) vi hade en innan där inne men den sålde vi till min sambos pappa bara för att hans föra tve gick sönder , men nu så ska vi få en ny platt tv av han så då beöver jag inte tänka på det mer  :-) aja men annars idag så händer det inte så mycket så ni får ha en trevlig Söndag  kram på er   







Mvh Elin

Av Elin - 13 juli 2013 17:08


 




 







De här kläder köper du hos nelly.com



   
  

 

 

Av Elin - 13 juli 2013 13:44

      
 





Halloj :-)





Igår så hade jag och min älskade sambo en mysig kväll vi åt gott och kolla på film :-) och myste med Strumpan och Baddy, idag så blir det bara att ta det lugnt vi hade tänkt att gå ner till frölunda torg men vi skiter i det idag, ikväll så blir det film igen :-) och Daniel är och handlar inför kvällen, idag så flyttar min polare till gbg igen det är nice :-D imorgon så får vi en ny tv och en skrivare hem hit vi kommer att få min morsas brors tve den är bara 2 år gamal bara för att han ska flytta till thailand igen.. Men ni får ha en trevlig Lördag kram på er   






Mvh Elin

Av Elin - 12 juli 2013 10:48

 








Sweet Candy Scrub köper du hos moyanacorigan.se

små söta burkar med fina fäger i , bra för kroppen och allt,

funderar på att testa och beställa hem.. Bubblelicious ,

Creamy Caramel , Crushed Kiwi , Hunny Bunny



 



Av Elin - 12 juli 2013 05:55



 
God morgon :-)



Idag så blir det att små städa här hemma och tvätta och senare när killen kommer hem så ska han först iväg och spela poker med några och efter det så blir det la att handla och ikväll så blir det att äta gott och bara glo på nån bra film :-) imorgon så prata vi om att gå ner till frölunda torget och kolla på en dator, men vi får la se om Daniel orkar det, aja men ni får ha en fin fredag kram på er   







Mvh Elin

Av Elin - 11 juli 2013 15:58

 

 








Hawaiian Tropics köper du hos Lyko.se

vilken är din favorit av Hawaiian Tropics

mina är,  After Sun Coconut Body Butter,

Misturusing Lip Gloss Island Berry,

Silk Hydration Protective ... Så vilka är din ?

 

 

Av Elin - 11 juli 2013 09:46


      
 



Halloj :-)






Igår så va jag och min sambo på kalas hos min bror och hans tjej :-) han björd på mat och fika, min morsa va där och Martin med, så vi va där halva kvällen igår det va trevligt, men tyvärr så fick jag och Daniel åka hem lite tidigare bara för att jag är hundvakt för Baddy som jag kommer att va fram till den 15 juli :-) men idag så kanske jag ska skriva av den listan som är till resan in för packningen så man har gjort det, senare så blir det att gå ut med hundarna en liten sväng här på förmiddagen, men annars idag så händer det inte så mycket det blir bara att softa och ta det lugnt fram till min sambo slutar jobbet idag, men ni får ha en fin Torsdag kram på er   






Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards