elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

- Söndag - lat dag

Av Elin - 14 juli 2013 11:32

       

 

 

 

 

Halloj :-)






Idag kan man säga att den här dagen är man slö alltså :-) killen har flyttat fåtöljen till datorn och jag fick hans datastol att sitta i kan han inte va mer latare hehehe :-D istället för att jag sitter på hans dator och skriver här på bloggen så sitter jag med min laptop, senare idag så kommer min kära bror hit och ska lämna tven som vi har fått av min mammas bror och en skrivare ska bli gött att få en tve i sovrumet alltså :-) vi hade en innan där inne men den sålde vi till min sambos pappa bara för att hans föra tve gick sönder , men nu så ska vi få en ny platt tv av han så då beöver jag inte tänka på det mer  :-) aja men annars idag så händer det inte så mycket så ni får ha en trevlig Söndag  kram på er   







Mvh Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards