elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 22 juli 2013 10:19

Av Elin - 20 juli 2013 11:07

   





Halloj :-)




Igår så va kärleks paret Camilla och Patrik här och hälsa på så vi hade fredagsmys och kolla på två filmer :-) det va as länge sedan jag träffa Camilla hon är en gammal skol kamrat till mig :-) så jag och Camilla va ute på baksidan och jag vissa runt henne där lite så hon hade med sig sin lilla hund och min hund va också med, dom två lekte hela kvällen typ som två galningar kan man säga :-) idag så blir det ganska lugnt här hemma funderar på att plocka lite körsbär här utanför faktist, och killen är och hjälper sin pappa lite så då passar jag på att plocka lite hehehe får ju inte ta alla för nästa helg så ska jag och Camilla göra körsbärssaft här hemma och körsbärspaj :-) men annars idag så händer det inte så mycket faktist, så ni får ha en underbar Lördag kram på er   







Mvh Elin


Av Elin - 18 juli 2013 12:27



 



 







De här höst kläderna köper du hos halens.se


 


       

     

 


Av Elin - 18 juli 2013 10:27




 



    Kan du sluta stressa mig eller?

 

Av Elin - 18 juli 2013 09:41

 

Av Elin - 17 juli 2013 11:30










De här kläder köper du hos ginatricot.com


 
 



   
 

Av Elin - 16 juli 2013 15:17





Strumpan retar grannens katt    ser lite kul ut   







 


 
 
 

Av Elin - 16 juli 2013 10:34

 

 

 

 

 

  

Halloj :-)





Igår så satt jag och killen och prata om vad nästa resa blir, det kanske blir till Teneriffa men vi får se :-) men då ska vi resa vid jul för att jag och min sambo har tröttnat på all julmat och sådnat all stress som är då så då valde vi att åka bort istället :-) så ska två polare med också kanske, men nån stans i spanien blir det iallafall. Aja idag så blir det att tvätta och städa lite och senare så blir det att äta lunch och kolla på nån bra film, jag hade tänkt att se 
This Is 40 från 2012 :-) men annars idag så händer det inte så mycket faktiskt, så ni får ha en fin Tisdag kram på er   

 

 

 

 

 

 

Mvh Elin

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards