elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin - 10 juli 2013 11:16





Halloj :-)





Idag så fyller min kära bror år så då ska man på kalas ikväll, han fyller 25 år :-) så det blir att bara ta det lugnt innan kalaset idag, jag ska fortsätta att se en film som jag börja med igår men jag va så trött så jag såg inte klart den :-D så jag ska se klart den idag hade jag tänkt mig, men annars idag så händer det inte så mycket förutom kalaset då men det är en annan femma :-) men ni får ha en fin och trevlig Onsdag kram på er      







Mvh Elin

Av Elin - 9 juli 2013 11:18

 






Dom här kläderna finns och köpa på smartgirl.se








 

 




   


Av Elin - 9 juli 2013 10:20

 


Halloj :-)





Idag så ska jag iväg och köpa en present till min kära bror som fyller år imorgon :-) får la se vad det blir, sedan så ska jag damsuga här hemma och fixa lite annars så blir det ganska lugnt här hemma, killen jobbar som vanligt och jag passar Baddy han är så lugn han, han sover mycket bara för att han är så gammal,  han orkar inte mycket han :-) men det blir säkert film senare idag och hundrastgården kanske det beror på om Baddy orkar då alltså får la se för Strumpan vill ditt  :-) aja men ni får ha en fin Tisdag kram på er   






Mvh Elin

Av Elin - 8 juli 2013 10:13

 




ÄLSKAR HUR KOKOS LUKTAR! Och vanilj, så det var en perfekt kombo. Sen luktade jag på Mango temptation, som jag inte sett förut, och blev helt såld. Lycka!




 





Av Elin - 8 juli 2013 09:34

    
 



Halloj :-)





Nu är det inte långt kvar tills vi åker det är 5 veckor kvar och 5 veckorna går fort :-)  på onsdag så fyller min bror år så då ska jag hem till han fast han inte vill ha kalas men det får han ha ändå hehehe för då kommer jag och morsan och hennes gubbe och kanske min smabo med :-D men idag så blir det att fixa i köket och bara ta det lugnt för att jag känner mig inte så bra idag så det blir att bara ta det lugnt och glo på någon film, aja men ni får ha en fin Måndag kram på er    







Mvh Elin

Av Elin - 7 juli 2013 09:12

 





Halloj :-)





Igår så kom den gamla hunden Baddy hit och jag fick den här aloe vera växten från ägaren :-) Baddy kommer att va här i 2 veckor :-) för att hans ägare har åkt nu till grekland, senare idag så ska den jobbiga hunden åka hem :-) så då har vi bara 2 hundar kvar här gött det iallafall, senare idag så blir det kanske en långpromenad får la se hur vädret är ute, händer inte så mycket annars idag så ni får ha en lugn Söndag kram på er    







Mvh Elin

Av Elin - 6 juli 2013 17:14

 

 

 

 

Första gången i svensk godis historia.....
Nu har vi Rafaello i lösvikt...







 
  

Av Elin - 6 juli 2013 10:42

 




Dom här kläderna finns och köpa på smartgirl.se








 


  

  

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards