elinsahlsten༺♔༻

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

- skit jobbig natt

Av Elin - 3 juli 2013 11:33

 





Halloj :-)





idag så är man riktigt TRÖTT  alltså :-I för igår kväll så försvann en av hundarna som vi passar, alltså jag fattar inte hur för vi har ett sådant högt staket så ingen hund kan komma över iallafall inte små hundar :-I så den dära mini chihuahuan försvann igår hon va borta i 2 timmar så en av hennes föräldrars vänner hitta henne klockan 12 på natten fast jag och min sambo leta över allt och va vaken fram till 3 i natt helt jävla sjukt, men jag har märkt så länge vi har haft henne här så har hon vart så osäker, för dom andra 2 som dom har dom är inte så dom går alltid efter mig och lyssnar på mig när jag säger till dom men det gjorde inte hon som jag märkte, sådan koll jag hade på henne så fattar jag inte hur hon rymde humm skumt, aja men nu så är hon hittad iallafall och då tycker jag att man inte ältar över det för huvudsaken är att hon är tillbaka och är i liv, aja men detta va för mig så ni får ha en fin Onsdag kram på er   






Mvh Elin

 
 
Frida

Frida

4 juli 2013 06:58

Fin blogg! :)

http://www.fridaeeriksson.bloggplatsen.se

Elin

4 juli 2013 10:53

tack detsamma :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 3 december 2015 13:25


 

Av Elin - 1 december 2015 11:49


Nu så kan ni lyssna på Christmas Radio här på bloggen fram till annandagen :-) ni hittar radion här på sidan av menyn.   ...

Av Elin - 1 december 2015 11:34


    I söndags så va de 1 advent och då hade vi en liten 1 advent firande här hemma :-D då kom min pappa hit på fikade här hemma hos oss och de blev lussekatter och pepparkakor      ...

Av Elin - 1 december 2015 10:06


 

Av Elin - 30 november 2015 12:59

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards