elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin - 5 juni 2015 12:06



I föregår så var jag på akuten i 4 timmar :-( jag fick en sådan smärta så jag var tvungen att åka in, när jag kom in så fick jag vänta i 20 min nästan och sedan så skrev dom in mig efter det så satt jag i väntrummet i 3 timmar och efter det så fick jag hjälp, efter den halvtimman som jag fick hjälp så fick jag vänta i en kvart ute i väntrummet igen, sedan fick jag göra prover typ blodprov, imorgon så ska jag komma tillbaka igen för att göra nya prover och den 11 juni så ska jag komma tillbaka igen. 



      

Av Elin - 1 juni 2015 22:28



Nu så har jag hittat min sommarklänning iår iallafall :-) imorgon så hade jag tänkt att beställa den och då kommer den säkert vara här runt den 9 juni om jag har tur ;-)






Av Elin - 1 juni 2015 10:42


Skyscraper
 

Av Elin - 1 juni 2015 10:31

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards