elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin - 25 juni 2015 11:14





  Idag så kommer jag att bara ta det lugnt hela dagen, jag har blivit förkyld som bara den och jag orkar ingen ting har inte sovit så bra inatt häller :-( så det jag kommer att göra idag det är att bara kolla på film och fixa med bloggen inför hösten, men ni får ha en toppen dag iallafall kram på er. !

 

 


Av Elin - 23 juni 2015 17:25

 

 

Den här nya headern känns mer somrig en vad den andra gjorde tycker jag ;-) hehe jag blir ju aldrig nöjd, ne men det är alltid kul att ändra på sig lite med :-D

 

 

 

 

Av Elin - 23 juni 2015 13:39


  

 

  Är det någon mer en jag som har testat dom här eller ska göra det ? jag funderar på att beställa hem några faktiskt iallafall dom här smakerna som jag har här uppe på bild :-) jag var inne på deras hemasida förut och kollade runt det står mycket om att det bara innehåller frukt socker och är det sant ? :-I jag får la lita på dom hehe men iallfall så ska jag beställa dom här. !  hemsidan froosh.com/se

 

 

 


Av Elin - 20 juni 2015 13:17



Idag så var jag så fruktansvärt sugen på jordgubbar till lunch så jag och min sambo gick till ica och köpte det ;-) vi skulle ändå handla middag och idag så funderar vi på att grilla med min sambos pappa och några till uppe på grillkullen igen :-D ikväll så blir det bio kanske och den här gången så tänker vi se Jurassic world som jag har väntat på så länge alltså, men så här ser det ut för mig iallafall men ni får ha en trevlig midsommar dag kram på er.

 

 

 

 

                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards