elinsahlsten༺♔༻

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin - 13 juni 2015 11:37

  



Av Elin - 11 juni 2015 16:03



lördag så blir det bio igen :-) den här gången så ska jag och Daniel se Jurassic World på bergakungen, jag har väntat gör länge på den här filmen skulle komma ut :-P nu äntligen så har den kommit ut hehe så jag ser fram emot detta, så vi får hoppas att den är bra med men det märker vi.

 

 

 

 

Om Filmen

 

 

Det har gått tjugotvå år sedan John Hammonds dröm om en nöjespark med levande dinosaurier och äntligen har den förverkligats. Arbetet med genetiskt material har givit forskarna mer kunskap om de förhistoriska jättedjuren än de kunnat drömma om. Nu har de förstått så mycket om utvecklingen att de törs undersöka hur den skulle fortsatt om inte en meteorit satt punkt för dinosauriernas välde ...

 

 





Av Elin - 11 juni 2015 14:23

Cupcake Decor
 

Av Elin - 10 juni 2015 14:25



Alltså jag har typ börjat bli beroende i sådana här klänningar :-O hahaha, den här gången så har jag hittat den här färgen och klänningern, som jag funderar på att beställa idag eller vid löning ;-)  är den ful eller snygg ? jag funderar på den svarta faktiskt . ! 

 




 


                                     

 

                           

NAMN :  Elin

 

FÖDD :  1991

 

BOR :  Göteborg

 

YRKE :  Personlig assistent

 

 

  

 

 

 I den här bloggen kommer ni att få hänga med mig i mitt liv med massa blandade inlägg & bilder     

   

 

  

             

         

 

 

 

 

       

- Sök i bloggen

- Kategorier

- Arkiv

- Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards